اس-300 ایرانی / بزودی

اس-300 ایرانی / بزودی

در گفتگوی فارس با معاون وزیر دفاع عنوان شد

تکمیل پدافند هوایی قبل از ورود جایگزین S300/ تحویل سامانه جدید برد بلند در ماه های آینده


خبرگزاری فارس: اسلامی با اشاره به تحویل سامانههای جدید پدافندی در سال آینده، گفت: با این سامانهها، بخش زیادی از ماموریت S300 انجام میشود به گونهای که پوشش پدافند برد بلند ما قبل از ورود سامانه جایگزین S300 تامین خواهد شد.




محمد اسلامی، معاون امور صنعتی و تحقیقات وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در گفتوگو با خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، با اشاره به موضوع عدم تحویل سامانههای پدافند هوایی S300 روسیه گفت: اینکه آنها این سامانهها را به ما تحویل ندادند، یک اقدام غیرقانونی است که با وجود پرداخت هزینه آن توسط ایران، به دستور آمریکاییها صورت گرفت.

از همان ابتدا آماده ساخت سامانه جایگزین S300 بودیم
اسلامی درخصوص توانمندی کشور برای طراحی و ساخت این سامانه پدافندی اظهار داشت: ما از همان ابتدا آمادگی خود را برای ساخت آن اعلام کرده بودیم.
وی با بیان اینکه سامانه پدافندی S300 برای مقابله با تهدیدات ارتفاع بلند بکار میرود، تصریح کرد: با پذیرش پیشنهاد ما، قرار شد تا این سامانه در داخل کشور طراحی و ساخته شود که امروز این موضوع با سرعت چشمگیری در حال پیشرفت بوده و امیدواریم در مدت زمانی زودتر از آنچه پیش بینی شده، این سامانه در کشور عملیاتی شود.
سامانه جدید پدافند هوایی برد بلند سال آینده عملیاتی میشود
معاون وزیر دفاع افزود: البته با سامانههای پدافندی جدیدی که کار شده و در سال آینده تحویل نیروهای مسلح خواهد شد، میتوانیم بخش زیادی از ماموریت سامانه S300 را انجام دهیم به گونهای که پوشش پدافند برد بلند ما قبل از ورود سامانه جایگزین S300 نیز تامین شود.




|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
نویسنده : HP
تاریخ : شنبه 4 شهريور 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: