وحشت رژیم صهیونیستی از خبر رزمایش حزب الله

وحشت رژیم صهیونیستی از خبر رزمایش حزب الله

 

http://www.forum.arteshi.com/attachment.php?attachmentid=14455&d=1345831693

به گزارش واحد مرکزی خبر ، شبکه تلویزیونی المنار، رسانه های اسرائیلی به طور گسترده خبر تایید نشده یک روزنامه لبنانی درباره بزرگترین رزمایش حزب الله را پوشش دادند.
حسن حجازی گزارشگر المنار تصریح کرد: نگرانی رویارویی با حزب الله، محافل سیاسی و رسانه ای اسرائیل را سردرگم کرده است.
کانال دهم اسرائیل گزارش داد:«حزب الله اخیرا بزرگترین رزمایش نظامی خود را برگزار کرد. به نوشته یک روزنامه لبنانی بیش از ده هزار نفر از نیروهای حزب الله در مدت ده روز، تمرینی با محوریت جنگ با اسرائیل اجرا کردند.»
حازی سیمانتوف کارشناس مسایل عربی به کانال دهم اسرائیل گفت:«حزب الله روستاهای جنوب لبنان را برای شرایط جنگی آماده کرده است و جبهه داخلی لبنان برای جنگ آماده است. در حالی که مقامات اسرائیلی تهدید جنگ را مطرح می کنند، حزب الله خود را برای جنگ آماده می کند.»
در ادامه این گزارش آمده است: رسانه های اسرائیلی خبر برگزاری این مانور را به سخنان سید حسن نصرالله در مورد آمادگی حزب الله برای جنگ متقابل با اسرائیل مرتبط دانستند. به ویژه که دبیرکل حزب الله تهدید کرد حملات مقاومت، زندگی را برای اسرائیلیها به جهنم تبدیل خواهد کرد. روزنامه هاآرتص به انتشار گزارشهای متناقض منابع اسرائیلی درباره تلفات احتمالی جنگ با حزب الله اشاره کرد. عوزی رابین یک مقام سابق صنایع نظامی اسرائیل تاکید کرد حزب الله تعداد زیادی موشک در اختیار دارد و این موشکها دارای برد بیشتر و دقت بالاتری در مقایسه با گذشته اند.




|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
نویسنده : HP
تاریخ : شنبه 4 شهريور 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: