آغاز به کار دو یگان تکاوران دریا

آغاز به کار دو یگان تکاوران دریا

به گزارش مشرق، سردار حسین ذوالفقاری در گفتوگو با فارس گفت: بودجه اختصاص یافته به مرزبانی ناجا در سال 90 رقم 102 میلیارد تومان بود که از این رقم 30 میلیارد به تقویت دریابانی اختصاص یافت. هم اکنون برنامههای انجام شده که امیدواریم طرحها با موفقیت کار خود را به پایان برسانند.

وی بیان داشت: در سال جاری 130 میلیارد تومان به تقویت مرزبانی اختصاص یافته که از این رقم تا کنون 14 درصد به تقویت دریابانی تخصیص یافت.

این مقام ارشد انتظامی از اختصاص 16 میلیارد بودجه دفاعی کشور به مرزبانی ناجا برای تقویت حوزه دریا خبر داد و گفت: بخشی از بودجه تخصیص داده شده در اختیار وزارت دفاع قرار گرفته تا اقدام به خرید شناورهای مورد نیاز کنند.

ذوالفقاری ادامه داد: افزایش توان تکنولوژیکی، آغاز استخدام نیروهای متخصص در عرصه دریا، ساخت اسکله و پایگاههای مورد نیاز دریابانی، آموزش و آغاز به کار دو یگان تکاور دریایی از مهمترین اقدامات مرزبانی در حوزه دریا محسوب میشوند تا روندی تقویتی را در این بخش شاهد باشیم.

فرمانده مرزبانی ناجا از تشدید بازسازی شناورهای دریایی خبر داد و گفت: هم اکنون امکانات تعمیرات دریایی مورد نیاز راهاندازی شده است.





:: موضوعات مرتبط: نیروی دریایی , ,
|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
نویسنده : HP
تاریخ : شنبه 4 شهريور 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: