ارتش روسیه به 1000 جنگنده su-35 تجهیز می شود

ارتش روسیه به 1000 جنگنده su-35 تجهیز می شود

ویلادیمر پوتین از تجهیز نیروی هوایی این کشور خبرداد.رئیس جمهوری روسیه خرید 1000 فرونده جنگنده مدل سوخو 35 و 600 بالگرد نظامی و ترابری را برای ارتقا ارتشش در برنامه خود دارد.

به گزارش سرویس بین الملل بی باک،به گفته ی پوتین که در یک نمیاش هوایی به مناسبت صدمین سالگرد ایجاد نیروی هوایی روسیه در نزدیکی شمال مسکوبرگزار شد، در مرحله ی اول هدف این است که، نیروهای امنیتی به پیشرفته ترین تکنولوژی مهجز شودند و علاوه بر آن وسایل جنگی قدیمی هم پیشرفته می شود.

اضافه کردن بیش از هزار فروند هواپیما و بالگرد به ارتش روسیه به طرح بلند پروازانه 585 میلیارد یورویی روسیه بازمیگردد که برای مدرنیزه کردن ارتش این کشور از زمان سقوط سقوط اتحاد جماهیر شوروی در سال 1990 تا سال 2020 برنامه ریزی شده است.

یکی از افسران اطلاعاتی سابق روسیه هدف این طرح را حفظ این کشور از تهدیدهای خارجی دانست.
افزایش هزینه های نظامی روسیه بارسنگینی را بر دوش اقتصاد این کشور گذاشته است و احتمال این وجود دارد که از سوی ایران نیز به دلیل عدم تحول سامانه موشکی اس 300 شکایتی را دریافت کند.

بر اساس قرارداد نظامی بین ایران و روسیه،مقامات این کشور موظف شده بودند که سامانه موشکی اس 300 را به ایران تحویل دهند که با فشار کشورهای غربی و رژیم صهیونستی از تحویل آن انصراف داد.

امری که موجب شد ایران کارشکنی روس های را به دادگاه های بین المللی بکشد،در صورت شکایت ایران از روسیه این کشور باید غرامت چهار میلیارد دلاری را به ایران بپردازد
http://www.forum.arteshi.com/attachment.php?attachmentid=14177&d=1344891529




|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
نویسنده : HP
تاریخ : سه شنبه 24 مرداد 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: