ناوچه موشک انداز جوشن-1

ناوچه موشک انداز جوشن-1

در حضور فرماندهی كل قوا ، ناوچه پیشرفته موشك انداز جوشن كه به دست متخصصان داخلي طراحي و ساخته شد و رسماً به نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران ملحق شد.این الحاق در سواحل دریای خزر صورت گرفت.
حضور رهبر معظم انقلاب در مراسم الحاق این ناوچه نشان از اهمیت موضوع دارد..

خصوصیات :
ناوچه موشك انداز جوشن از آخرين فنآوري روز دنيا در زمينه ساخت بدنه، سامانههاي تسليحاتي، الكتريكي و الكترونيكي، قدرت آتش توپخانهاي و موشكي سنگين برخوردار است.استفاده از آلیاژهای ضد حرارتی و چند لایه باعث شده است که این ناوچه ، مقاومت بسیار بالایی در برابر انواع موشک و اژدر از خود نشان دهد.خصوصیت فوق العاده این شناور تمام ایرانی ، سرعت ومانور بالا در درگیری های دریایی میباشد.این ناوچه ایرانی مجهز به به انواع تسلیحات استراتژیکی چون تو پ فجر ۲۷ قدرتمند ترین توپ دریایی جهان با نواخت تیر ممتد ۱۲۰ گلوله مرگبار در دقیقه، هواپیماهای بدون سرنشین جاسوسی، زیر دریایی های فردی و شناسایی السابحات، و...میباشد.این ناوچه همچنین امکان فرود همزمان ۲ فروند از انواع بالگردهای جنگی و غیره را دارا میباشد.

برای دیدن سایز بزرگ روی عکس کلیک کنید
نام: 131185 (1).jpg
مشاهده: 17
حجم: 29.5 کیلو بایت

باید گفت کشوری که سال ۸۲ از نیروی دریایی روسیه درخواست ۳ ناوچه جنگی نمود و با درخواستش مخالفت شد اکنون خود ناوچه ای میسازد که نه تنها از نمونه های غربی یک سرو گردن بالا تر است بلکه موجب وحشت آنها نیز گشته است.
اخیرا در کشورهای منطقه شایع شده است که هیچ شناوری توان نزدیک شدن به جوشن را ندارد وهیچ شناور سطحی و زیر سطحی توان فرار از آتش توپ فجر ۲۷ مستقر در عرشه این ناوچه را ندارد.توپ فجر 27 به دست متخصصان نيروي دريايي و صنايع دفاعي بومي شده و قابليت نواخت بالا برابر با آخرين استانداردهاي جهاني و قابليت كنترل از راه دور را دارد.... جمهوري اسلامي ايران سومين كشوري است كه به فناوري ساخت اين توپهاي پيشرفته دست پيدا كرده است و میرود که نسلهای دوم و سوم جوشن حاکمان بی چون وچرای منطقه خلیج فارس باشند انشاءالله.

برای دیدن سایز بزرگ روی عکس کلیک کنید
نام: 131185 (2).jpg
مشاهده: 10
حجم: 25.2 کیلو بایت




|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
نویسنده : HP
تاریخ : جمعه 20 مرداد 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: