دومین جنگنده «اف ۱۶» ارتش آمریکا در روسیه سقوط کرد

دومین جنگنده «اف ۱۶» ارتش آمریکا در روسیه سقوط کرد

پس از سقوط روز گذشته یک فروند جنگنده «اف ۱۶» در ژاپن، یک جت جنگنده «اف ۱۶» آمریکا امروز در نزدیکی جزایر ˝کوریل˝ روسیه سقوط کرد.


به گزارش سرویس بین الملل برنا به نقل از شبکه "راشاتودی" روسیه، یک فروند جنگنده "اف 16" ارتش آمریکا امروز، در "جزایر کوریل" روسیه سقوط کرد. این دومین حادثه سقوط "اف 16" آمریکا در 24 ساعت گذشته است زیرا یک جنگنده دیگر اف 16 روز گذشته در شمال ژاپن سقوط کرد.

بر اساس این گزارش، "اندری اورلوف" سخنگوی سرویس گارد مرزی روسیه در شرق دور درباره این حادثه اعلام کرد: مرکز عرضی نجات دریایی "کامچاتسکی" ساعت 8:30 صبح امروز به وقت محلی (20:30 به وقت گرینویچ) گزارش دادند که یک فروند هواپیما در نزدیکی شمال کوریل بر فراز اقیانوس آرام در وضعیت نامناسبی قرار دارد.

خلبان این هواپیما قبل از غرق شدن اف 16 نجات پیدا کرد و کشتی گشتزنی مرزی "آنتیاس" و یک هواپیمای گشتزنی به منطقه حادثه اعزام شد و در نهایت خلبان توسط کشتی تحقیقاتی ژاپن درست حدود 5 ساعت از گذشت حادثه نجات یافت.

روز گذشته یک فروند جنگنده اف 16 آمریکا در آبهای جزیره "هوکایدو" در نزدیکی روستای "نیمورو" سقوط کرد و خلبان آن جنگنده نیز نجات پیدا کرد. یک حادثه دیگر مرتبط با جنگنده اف 16 در 4 ماه مه سال جاری میلادی در حین یک پرواز آموزشی در بیابان غربی "اوتا" به وقوع پیوست.





:: موضوعات مرتبط: نیروی هوایی , ,
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
نویسنده : HP
تاریخ : سه شنبه 3 مرداد 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: