"اسرائیل دست از پا خطا کند، از تهران قلب تل آویو را میزنیم"

"اسرائیل دست از پا خطا کند، از تهران قلب تل آویو را میزنیم"

اسرائیل دست از پا خطا کند، از تهران قلب تل آویو را میزنیم"
اکنون نظام جمهوری اسلامی ایران به تولید سوخت 20 درصد دست یافته است، اما اگر آنها بخواهند در برابر نظام ایران ایستادگی کنند ما این رقم را به 56 درصد ارتقاء میدهیم.


رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با بيان اينكه "نظام جمهوری اسلامی ایران در برابر تحریمهای دشمنان محکم ایستاده است"، گفت: دليل تمام دشمنیهای دشمنان به این دلیل است که ملت ایران بر روی مواضع خود پافشاری میکند.



حجتالاسلام والمسلمين سيدرضا تقوی در شورای ادارای خراسان شمالی و مراسم معارفه امام جمعه جديد بجنورد به مذاکره ايران و 1+5 در بغداد اشاره كرد و افزود: نظام با تمام توان در برابر توطئههای دشمنان ایستاده است و آمریکا هم نمیتواند کاری از پیش ببرد. دشمنان تبلیغ میکنند که طرحهای حمله به ایران روی میز است اما هيچكدام از در این زمینه موفق نخواهند شد.



وی با بيان اينكه "نیروی نظامی ایران آنقدر قوی است که اگر اسرائیل دست از پا خطا کند، از تهران قلب تلاویو را میزنیم"، تاكيد كرد: مردم ايران نبايد در برابر تهدیدها روحیه خود را از دست دهند. دشمنان تحریمها را بر ما اعمال کردهاند اما کور خواندهاند، در دنیا راهکارهای بسیاری برای تامین امکانات وجود دارد. آمریکا میخواهد مقاومت نظام اسلامی را بشکند اما مقاومت ما فلسفه و منطق خاص خود را دارد.



تقوی تصريح كرد: اگر نظام جمهوری اسلامی ایران در برابر تهدیدهای دشمنان، ذرهای نرمش از خود نشان دهد، باید نظام چرخه سوخت هستهيی را از حرکت بازدارد و برخی از آزمایشگاهها در برخی از دانشگاهها را تعطیل کند. اکنون نظام جمهوری اسلامی ایران به تولید سوخت 20 درصد دست یافته است، اما اگر آنها بخواهند در برابر نظام ایران ایستادگی کنند ما این رقم را به 56 درصد ارتقاء میدهیم.



وی با بيان اينكه "محدودیتها و تحریمها به دليل قدرتمندی نظام جمهوری اسلامی است"، در ادامه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان اشاره كرد و گفت: باید از فرصتهای ماه مبارک رمضان به درستي استفاده کرد. برخی از فرصتها در دوران زندگی انسان فقط برای یکبار در اختیار انسان قرار میگیرد و هرکس از این فرصتها به نحو مطلوب استفاده کند، سرمایهای را برای خود اندوخته است.



رييس شوراي سياستگذاري ائمه جمعه اضافه کرد: خدمت در نظام اسلامی بسیار ارزشمند است؛ نظامی که در راس آن شخصیتی نورانی، مرجع تقلید، مجتهد، جانباز و به تعبیر جامعتر یک عبد صالح وجود دارد و زیر نظر رهنمودهای ایشان راهش را ادامه میدهد. خدمت در نظام جمهوری اسلامی ایران عبادت است. البته کار کردن در این نظام سخت است؛ چراكه پایههای صندلی آن بر روی امواج خون شهدا است و آنها جان خود را انفاق کردند تا ما امروز در امنیت باشیم.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : HP
تاریخ : دو شنبه 2 مرداد 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: