" قاتلان کشتار جمعی می توانند قانونی در امریکا سلاح گرم خریداری کنند"

" قاتلان کشتار جمعی می توانند قانونی در امریکا سلاح گرم خریداری کنند"

" قاتلان کشتار جمعی می توانند قانونی در امریکا سلاح گرم خریداری کنند"
به گزارش پرس تيوي،استاد حقوق دانشگاه هاروارد، در دسترس بودن تسليحات گرم در امريکا را عامل تيراندازي اخير در دنور کلورادو دانسته است.


پروفسور جان بي کوئيگلي استاد حقوق دانشگاه هاروارد، روز شنبه در گفت و گو با بخش امريکاي پرس تي وي گفت، يکي از عواملي که اين درگيري غم انگیز را رقم زد، در دسترس بودن اين تسليحات بوده است؛ تسلیحات خطرناکي که عامل اين تيراندازي به راحتي و از طريق قانوني خريداري کرده بود.

اين استاد دانشگاه حقوق هاروارد يادآور شد، در امريکا هر که قصد کشتار جمعي داشته باشد، امکان دسترسي به تسليحات گرم قوي به راحتي برايش فراهم است.

بنابر گزارشها، عامل تير اندازي مرگبار کلورادو، در هفتههاي منتهي به اين رويداد تراژيک ۶ هزار گلوله و همچنين چهار قبضه اسلحه از فروشگاههاي محلي خريداري کرده بود.

دان اوتيس رئيس پيس آرورا، جمعه شب در کنفرانسي خبري گفت: " تلقي من اين است که عامل اين درگيري مرگبار تمامي اين تسليحات و مهمات را قانوني خريداري کرده است."

جيمز هولمز بامداد جمعه (۳۰ تیر، ۲۰ جولای) با حمله به سالن تئاتري دنوور به سمت تماشاگران تيراندازي کرد که در اثر آن ۱۴ نفر کشته و ۵۹ نفر از جمله کودکان زخمي شدند.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : HP
تاریخ : دو شنبه 2 مرداد 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: