نگاهی به زندگینامه و فعالیتهای سیاسی "هیلاری کلینتون" + تصاویر

نگاهی به زندگینامه و فعالیتهای سیاسی "هیلاری کلینتون" + تصاویر

به گزارش مشرق، "هیلاری رودهام کلینتون" متولد ۲۶ اکتبر ۱۹۴۷ ایالت "ایلینوی" آمریکاست. نام کامل وی "هیلاری دایان رودهام" است و هم اکنون سمت وزیر خارجه آمریکا را برعهده دارد.

کودکی هیلاری (نفر دوم از سمت چپ)

وی فرزند نخست "دوروتی" و "هیو رودهام" بود. هیلاری و برادرانش "تونی" و "هیو" در "بریج پارک" در حومه شهر شیکاگو در ایالت ایلینوی رشد یافتند.

وی پس از پایان تحصیلات در کالج "ولزلی" در رشته علوم سیاسی در سال ۱۹۶۹ وارد مدرسه حقوق دانشگاه "ییل" شد و در این جا بود که نخستین بار با "بیل کلینتون" آشنا شد. او در سال ۱۹۷۳ دکترای حقوق را از همین دانشگاه دریافت کرد.

بعد از مدتی در "آرکانزاس" در کنار بیل کلینتون مشغول به کار شد که تلاش بسیاری را برای تبدیل شدن به یک سیاستمدار حرفهای آغاز کرده بود.
بیل کلینتون و هیلاری در سال ۱۹۷۵ با هم ازدواج کردند. هیلاری در سال ۱۹۷۶ عضو هیئت علمی دانشکده حقوق دانشگاه آرکانزاس و همچنین عضو موسسه حقوقی (Rose law) شد.

ازدواج بیل کلینتون با هیلاری

در سال ۱۹۷۴ در اوج رسوایی واترگیت، هیلاری به عنوان دستیار کمیته قضایی کاخ سفید مشغول به کار شد که پیرامون ریچارد نیکسون تحقیق میکرد.
در سال ۱۹۸۰ بیل و هیلاری صاحب دختری به نام "چلسی" شدند.



در سال ۱۹۸۰ بیل و هیلاری صاحب دختری به نام "چلسی" شدند.
در این موقع بیل کلینتون به عنوان دادستان کل و بعد از مدتی فرماندار آرکانزاس انتخاب شد، هیلاری به مدت ۱۲ سال بانوی اول آرکانزاس بود.

با انتخاب بیل کلینتون به عنوان رئیس جمهور آمریکا، هیلاری بانوی اول کشور شد. او همچنان فعالیتهای خود را ادامه داد و در سال ۱۹۹۳ مسئول گروه ویژهای موسوم به اصلاحات خدماتی درمانی شد که وظیفه اصلاحات در بخش سلامت جامعه را بر عهده داشت.



با انتخاب بیل کلینتون به عنوان رئیس جمهور آمریکا، هیلاری بانوی اول کشور شد

در سال ۲۰۰۰ هیلاری کلینتون به عنوان سناتور ایالت نیویورک انتخاب شد، او یکی از اولین زنان منتخب در مجلس سنای آمریکا بود.
هیلاری از سال ۱۹۹۳ تا ۲۰۰۱ صاحبخانه کاخ سفید و بانوی نخست ایالات متحده بود. پیش از آن وی سمت بانوی نخست ایالت آرکانزاس را نیز داشت و در آن ایالت وکیلی مهم به شمار میرفت.
وی از اعضای میانهرو حزب دموکرات ایالات متحده آمریکا به شمار میآید که پس از یک مبارزه انتخاباتی درون حزبی که ۱۸ ماه طول کشید، در تاریخ ۷ ژوئن ۲۰۰۸ اعلام کرد، به تلاشهای خود برای احراز سمت اولین رئیس جمهور زن آمریکا پایان میدهد و از "باراک اوباما" برای احراز مقام ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا حمایت میکند.
در اول دسامبر سال ۲۰۰۸ باراک اوباما رسما هیلاری کلینتون را به عنوان وزیرخارجه دولت خود معرفی کرد.



در اول دسامبر سال ۲۰۰۸ باراک اوباما رسما هیلاری کلینتون را به عنوان وزیرخارجه دولت خود معرفی کرد.



رسواییهای بیل کلینتون و واکنش هیلاری

در سال 1992 زمانی که "جنیفر فلاورز" فاش کرد، با بیل کلینتون رابطه جنسی داشته، هیلاری در برنامه 60 دقیقه شبکه "سیبیاس" جملهای گفت که اگر چه پس از آن در میان آمریکاییها معروفیت پیدا کرد، اما به نحوی سرپوش گذاشتن بر ناکامی و شکست زندگی شخصی وی و سرپوش نهادن بر رسواییها و فساد اخلاق همسرش بود، وی در این برنامه گفت که "من اینجا به عنوان زنی ضعیف که کنار همسرش میماند حاضر نشدهام، من اینجا هستم چون عاشق همسرم هستم."


جنیفر فلاورز

اما رسواییهای اخلاقی بیل کلینتون، همسر هیلاری کلینتون به اینجا ختم نشد، بلکه 6 سال بعد و در حالی که هیلاری تلاش می کرد، به ظاهر به هر طریق ممکن بر رسوایی اول همسرش سرپوش بگذارد، رسوایی اخلاقی دیگری از بیل کلینتون برملا شد.




مونیکا لوینسکی و کلینتون
در واقع در ژانویه 1998 بود که ماجرای "مونیکا لوینسکی" فاش شد. در این مورد هم کلینتون در مصاحبه با برنامه "امروز" شبکه "انبیسی" گفت: این ماجرا انگیزه سیاسی دارد و توطئه "راستگراهایی است که از آغاز ریاست جمهوری بیل کلینتون علیه او فعالیت میکردند."
اما مدتی نگذشت که با اعتراف بیل کلینتون به ارتباط با مونیکا لوینسکی سخنان هیلاری به سخنانی پوچ و بیهوده و دروغ تبدیل شدند و پس از آن هیلاری روزهای دشواری را گذراند. احتمالا هیلاری کلینتون به این دلیل در کنار همسرش ماند که شخصا به این کار تمایل داشت و در عین حال اینگونه احساس میکرد، چنین کاری همان طور که بعدها مشخص شد، موضع سیاسی او را قویتر میکند.

روحیه جنگ طلبی هیلاری کلینتون
"هيلاري كلينتون" در حالي وزير خارجه دولت جديد آمريكا شد كه باید او را ميراثدار و تداومدهنده ناكاميهاي جنگطلبان آمريكا خواند. وی از جمله سناتورهايي بود كه در سال 2003 به جنگ عراق راي مثبت داد و به عنوان نامزد دموكرات انتخابات رياست جمهوري آمريكا هشدار داد، در صورتي كه ايران به اسرائيل حمله كند، ممكن است نابود شود، همچنین مدعي شد كه بيت المقدس بايد پايتخت غيرقابل تقسيم اسرائيل باقي بماند.



جنگ طلب تمام عیار

سه مورد فوق و دهها مورد ديگر همه نشان از جنگطلبي كلينتون در گذشته به عنوان سناتور ايالت نيويورك و نامزد انتخابات رياست جمهوري و تدوام جنگطلبيهای وي به عنوان وزير خارجه آمريكاست.
در عين حال، هيلاري نه تنها از كمكهاي بدون قيد و شرط به رژيمهاي سركوبگر حمايت كرد، بلكه وي تمايل بسيار كمي براي كنترل تسليحاتي از خود بروز داد كه عمدتا غيرنظاميان بيگناه را هدف قرار میداد. وی همچنين از تاييد پيمانهاي بينالمللي خودداري كرد كه استفاده از مينها را ممنوع اعلام میكردند.
کلینتون همچنين از ديوار حائل اسرائيل در سرزمينهاي اشغالي حمايت كرد؛ ديوار حائلي كه دادگاه بين المللي لاهه آن را نقض قوانين بينالملل و حقوق بشر دانست.



کلینتون و ارتباط با تشکیلات فراماسونری


هيلاري کلينتون اگر چه به دليل زن بودنش و بر اساس قوانین مجامع فراماسونری نميتواند عضو فراماسونري باشد، اما عضو ساير گروههاي مخفي همچون ايلوميناتي و گروههاي سري (Secret Society) است.
براي اين ادعا، شواهدي نيز وجود دارد که از جمله آنها ميتوان به استفاده آنها از سمبلهاي ماسونري در لباسها و ساير مظاهر زندگياشان اشاره کرد، براي مثال کلینتون از گل سينه "ققنوس" آن هم با شکل و شمايل کاملا ماسوني در برخي از سخنرانيهاي خود استفاده کرده است که تصاوير يکي از آنها را در زير مشاهده ميکنيد.




تصوير ققنوس بر روي لباس خانم هيلاري کلينتون در سخنراني وي در سازمان ملل متحد.

ققنوس در جوامع غربي، يک نماد مخفي و ماسوني است. از سوي ديگر استفاده يک خانم از تصوير ققنوس با آن چهره خشن به عنوان زينت عجيب به نظر ميرسد.
از سوي ديگر فراموش نميکنيم که هيلاري کلينتون، همسر يک فراماسون بسيار مشهور به نام بيل کلينتون است که عضويت او در فراماسونري به اثبات رسیده است.

 

در متن نامهاي که از سوي يک تشکيلات فراماسونري اسرائيلي براي "اسحاق رابين"، نخست وزير سابق اسرائيل فرستاده شده بود، در آن از وي به همراه "بيل کلينتون"، رئيس جمهور سابق آمريکا و "ملک حسين" پادشاه سابق اردن، به عنوان ماسونهاي صلح طلب تقدير شده و به آنها لقب ماسونهاي صلح داده شده بود.


ماسون های صلح

به اين ترتيب خانم هيلاري کلينتون که در رقابتهاي انتخاباتي خود از حمايتهاي همسر ماسونش بهره فراوان ميبرد، خود نيز با گروههاي مخفي و ماسوني ارتباط نزديکي داشت و از همکاري آنها بهره ميبرد.



کلینتون و بیلدربرگ


هیلاری کلینتون غیر از ارتباط محافل ماسوني با گروه دیگری به نام "بيلدربرگ" ارتباط بسيار قوي و نزدیکی دارد. گروه بيلدربرگ که مخفي و ماسوني بودن آن بر اکثر محققان پوشيده نيست، يک گروه ماسوني بسيار قوي و قدرتمند است، به طوري که نبض تعداد زيادي از فعاليتهاي اقتصادي و رسانهاي دنيا را در دست دارد و گروهي از سرشناسترين چهرههاي سیاسی و اقتصادی جهان در آن عضویت دارند.


گروه مذکور، نام فراماسونري يا ماسونري را يدک نميکشد و همه اعضاي آن لزوما مرد نیستند، بلکه اين گروه نيز همچون گروه ماسوني « Skull & Bones » و گروه « بلاواتسکي : Blavatsky » و ساير گروههاي مخفي تعداد کمي از زنان را نيز به عضويت خود ميپذيرند که هیلاری کلینتون یکی از معدود این زنان است.
هيلاري کلينتون نيز که يک زن است، ارتباط بسيار قوي با اين گروه داشته و حتي از سال 2006 ميلادي در برخي از جلسههاي اين گروه شرکت داشته است.
آخرين شرکت او در اين جلسات به ژوئن سال 2008 ميلادي باز میگردد که وي به همراه اوباما در جلسه اين گروه شرکت کرد. جالب اين که ستاد انتخاباتي اوباما نيز حضور او و هیلاری کلينتون را در جلسه مذکور تکذيب نکرد که اين مسئله نشان دهنده صحت بالاي خبر مذکور است.

مامور مخفي سازمان سيا

هیلاری كلينتون به عنوان مامور مخفي سازمان سيا براي پاكسازي جنبش ضد جنگ در دانش "ييل" فعاليت ميكرد.
هیلاری در دسامبر 2007 در برنامه رادیو ملی آمریکا طی اظهارات عجیبی اعلام کرد که وی به عنوان بانوی اول آمریکا در زمان تصدی بیل کلینتون در پست ریاست جمهوری، با مقامات ارشد سیا مسافرت می کرد.
وی گفت: من با نمایندگان شورای امنیت، وزارت خارجه، پنتاگون و حتی سیا مسافرت می رفتم.


نشریه آمریکایی نشنال ریویو با اشاره به این اظهارات کلینتون نوشت: ایده و موضوع مسافرت هیلاری با مقامات سیا، آن هم بدون حضور شخص رئیس جمهور امری غیر عادی است.


قاچاق دارو در خاورميانه و شمال آفريقا


وزير خارجه آمريكا از شركاي اصلي شركت "رز لو"، مهره كليدي در امور قاچاق دارو در خاورميانه و شمال آفريقا است.



بیل کلینتون، همسر هیلاری زمانی که فرماندار آرکانزاس بود، رهبر یک شبکه عظیم قاچاق دارو و پولشویی شد.
لری نیکلاس، یکی از دوستان بیل طی مصاحبه ای گفت که ADFA، شرکت بیل به قاچاق مواد مخدر و پولشویی می پردازد. این اظهارات برای بیل غیرمنتظره بود.
آن زمان هر هفته کوکایین به ارزش 10 میلیون دلار از فرودگاه منا در آرکانزاس به مکان دیگری منتقل می شد.
ADFA آن زمان پیشنهاد اعطای وام برای تاسیس شرکت پارکومتر را داد. این شرکت بجای تولید پارک متر، مخروطه دماغه هواپیما تولید می کرد تا به واسطه آن مواد مخدر در آمریکا توزیع شود.
پیشنهاد تاسیس چنین شرکتی را شرکت رز لو (که مالک آن هیلاری بود) ارائه کرد.




دست داشتن در فاجعه واکو


گفته ميشود كه كلينتون طراح بحران و فاجعه "واكو"، (قتل عام فجیع گروه دیویدیان) بوده و از همدستان در كتمان حقيقت قتل "وينس فاستر"، معاون شوراي ويژه كاخ سفيد در دولت بيل كلينتون بود كه مرگ او را خودكشي تلقي كردند.


هیلاری و "وينس فاستر"، معاون شوراي ويژه كاخ سفيد
مرگ مشکوک او خودکشی اعلام شد


ماجرا از این قرار بود که تبلیغات وسیع رسانههای وقت آمریكا در دوران "بیل كلینتون " رئیس جمهوری وقت آمریکا، از گرایش وسیع مردم به گروه داوودیان (دیویدیان)، نگرانیهایی را برای مسؤولان هیئت حاكمه آمریكا به وجود آورد. "ژانت رنو"، فرماندار تگزاس طی گزارشی محرمانه خطرات وجود فرقه دیویدیان در منطقه "واكو" (Waco) تگزاس را به مثابه اعلامیه استقلال ایالت تگزاس و جدایی این ایالت از خاك ایالات متحده به كلینتون گوشزد نمود. ژانت رنو، با نگاهی به تاریخ مبارزات جدایی طلبانه مردم تگزاس، از كلینتون خواست تا دیر نشده این فرقه را بخشكاند و از رشد سریع و فراگیر آن جلوگیری كند.

از 28 فوریه 1993 تا 19 آوریل 1993 در نتیجه عملیات انجام شده توسط دو دستگاه امنیتی ایالات متحده آمریكا یعنی FBI و ATF، به دستور بیل كلینتون حملات برق آسا و همه جانبه علیه پیروان فرقه دیویدیان انجام شد كه حدود 80 مرد، زن و كودك كه در محل زندگی خود نزدیك شهر "واكو " واقع در ایالت تگزاس كشته شدند. ماموران FBI منطقه واكو را محاصره و جریان آب و برق آن را قطع و نیز از ارسال مواد غذایی ممانعت كردند.


تقریبا تمامی اعضای گروه دیویدیان توسط پلیس امریکا در آتش زنده زنده سوختند.

دولت آمریكا بهانه این كار را نگرانیهای خود از وضع بهداشتی محل اقامت دیویدیان و جلوگیری از آزار و اذیت كودكان توسط "دیوید كورش " (David Koresh)، رهبر این فرقه و همچنین طولانی شدن مدت زمان ماموریت و محاصره و در نتیجه خسته شدن ماموران FBI دانست كه منجر به انتشار گاز در محل خانه تحت محاصره شد.

پس از آن به دستور كلینتون، دستگاههای تبلیغاتی و رسانههای جمعی آمریكا به مدت 40 روز، با سكوت محض از كنار كشتار وحشیانه پیروان دیویدیان به راحتی گذشته و پس از 40 روز با ایجاد اتهامات و پرونده سازیهای بسیار شروع به انعكاس وارونه اصل ماجرا آن هم به صورت منحرف كردند و به پرونده سازیهای دروغین علیه آنها پرداختند.



دفاع از همجنس بازان و همجنس گرایان


غیر از تمام موارد فوق الذکر به نظر میرسد، هیلاری کلینتون وزیر خارجه آمریکا به دفاع تمام از همجنس بازان پرداخت. وی در سخنانی نه تنها به دفاع تمام از همجنس بازان در سراسر جهان پرداخت، بلکه به انتقاد از کشورهایی پرداخت که حقوق همجنس بازان را به رسمیت نمیشناسند و آنها را به نقض حقوق بشر متهم و تاکید کرد که اعمال فشار بر این کشورها در دستور کار دولت آمریکا قرار خواهد گرفت.



کلینتون در تجمع همجنس بازان
این درحالی است که منابع آگاه در آمریکا پیش از این خبر داده بودند که هیلاری کلینتون بیش از دو دهه است که سابقه همجنس بازی دارد، اما این خبر هنوز مورد تردید قرار نگرفته بود، اما با دفاع هیلاری از همجنس بازان، خبر همجنس باز بودن وی را مورد تایید قرار میدهد.
برخی تحلیلگران معتقدند، هیلاری کلینتون در طول سالهای گذشته عملا به عنوان لابی اصلی همجنس بازان در دولت آمریکا عمل کرده و سالها در تلاش بوده تا اکنون توانسته است، حمایت از همجنس گرایان را در دستور کار دستگاه دیپلماسی این کشور نیز قرار دهد.




|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
نویسنده : HP
تاریخ : پنج شنبه 29 تير 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: